SOL , SOLET

Sol , solet vine’m a veure vine’m a veure

Sol , solet vine’m a veure que tinc fred

Es solet de diminutiu ,o, per que esta sol? Jo no ho entenc , com se li pot dir solet a una bola que fa 1,39 milions de KM i que es 109 vegades més gran que la terra ?

Imagina’t , mare meva . Dons deu ser, perquè esta solet.

I com no ha d’estar sol, qualsevol s’apropa per quedar-se ven socarrimat i així fred no se si tin-drà , però coïssor ja t’ho dic jo.

A veure ,que podem fer , si tenim fred? De veritat d’entrada pujar el termòstat . Però ara que me’n recordo per si algú d’aquí encara no ho sap, estem en crisis, i no estem per despeses.

Haurem de buscar alguna cosa mes econòmica .Oi?
Anem a escoltar la segona part:

Si tens fred posa’t la capa posa’t la capa si tens fred posa’t la capa i el barret

Lo de la capa, molt be, però lo del barret. Dons com et faci cas i sortí el sol tindràs una calor que “ fliparàs “,això t’ho ven asseguro. Bé el més pràctic es que si tens fred, em compte de cridar al sol i esperar que sortí i no quedar-se glaçat m’entres, pots anar al Zara: Oi! que tothom coneix el Zara ?

Perquè allà vénen unes bufandes precioses i són molt més fàcils que no pas trobar una capa.

I si no podem canviar la cançó :

Si tens fred , una manteta una manteta , si tens fred una manteta i dormidet.

Doncs ja sabeu, faré cas aquesta nova cançó .

Perquè jo agafo la meva manteta i: un ,dos, tres! i jo estic ben dormidet!

I això ja s’ha acabat